TscL wenst iedereen een voorspoedig en corona-vrij 2021.
Wij starten na nieuwjaar met het vernieuwen van de draadafsluiting langs het terrein aan de kant van de snelweg.
Weldra worden we ook officieel lid van Motorsport Vlaanderen.
Lidgeld: De kostprijs voor de lidkaart is al 10 jaar ongewijzigd gebleven. Om de stijgende kosten voor de uitbating van het oefenterrein en het runnen van de vzw te blijven dragen, zien we ons genoodzaakt om de prijs vast te leggen op €30 per jaar. Wij danken jullie alvast voor jullie steun en wensen jullie veel trialgenot.

Te koop: Yamaha TY

Frame nieuw gelakt in originele  kleur

Cylinder geboord op 0.25 en nieuwe zuiger

Nieuwe remschoenen

Nieuw voor en achterspatbord

Nieuwe voorrem, gas en koppelingskabel

Nieuw gashandvat

Gereviseerde aragosta schokbreker

Tal van vernieuwde slijtonderdelen

Eerste model met monoschock en Z spaken

rijklaar

Vraagprijs 1 100 euro

Jacques Depuydt <jacquesdepuydt@outlook.be>

Privacy verklaring

Naar aanleiding van de nieuwe Europese wetgeving op de privacy kan je de privacy verklaring van Trial Sportclub Lichtervelde vzw (TscL vzw)  raadplegen.
Je kan uw akkoord of niet-akkoord neerschrijven door een reactie op het bericht te posten via info@trialsportclublichtervelde.be . Indien wij niks van je horen gaan wij ervan uit dat je akkoord bent met onze privacyverklaring en dat wij je mogen blijven informeren via email en onze mediakanalen.

Trial Mesen afgelast

De volgende trial voor het Open West-Vlaams kampioenschap die voorzien was op 1 mei te Mesen is afgelast wegens de slechte toestand van het terrein. Volgende trial: 22/5 – Evergem.

Oefentrial op 16 april

Alle leden van TscL zijn welkom op de oefentrial van zaterdag 16 april. De jeugd kan er rijden vanaf 10h00 tot 11h30 en de recreatietrial gaat door in de namiddag van 13h00 tot 16h00. iedereen kan er vrij rijden of de kleine nonstops uitproberen.

Trialmotor gezocht

Gezocht : YAMAHA TY 125 OF TY 175
eventueel met werk aan
redelijke prijs a.u.b.